sobota, 3 sierpnia 2013

Wika robi samojebki.

Suabo, nie ma o czym pisać. A więc spam samojebkami :d




Jedyne co mnie podtrzymuje przed załamaniem psychicznym to rozmawianie ze śliwka.Ona jest na prawdę zajebista osoba. Jak tylko rozmawiamy to przekazuje mi ona swoją pozytywną energie ; ) Jestem jej za to bardzo wdzięczna.Może nie jesteśmy przyjaciółkami, ale z nią można na prawdę pogadac o wszystkim i ona na pewno coś poradzi. Radzę wam szukać takiej osoby i życzę powodzenia w jej znalezieniu.
ps.Śliwka jak to czytasz to mi głupio że tak o tb pisze, ale mam nadzieję że się nie obrazasz i przyjmujesz to wsyztsko jako jeden duży komplement.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam wszystkich do komentowania ;-)
Obrażanie i inne nie miłe komentarze od hejterów nie będą nawet czytane tylko od razu usuwane.